Kongres izvajalcev računovodskih storitev

Novice


Napovedujemo: Rezervirajte si termin v 2021

14. Zbor članov ZRS v sredo, 6. oktobra 2021 in 23. Kongres izvajalcev računovodskih storitev v četrtek in petek, 7. in 8. oktobra 2021.

Arhiv: 22. Kongres izvajalcev računovodskih storitev v besedi in sliki

8.-9. oktober 2020 se je 220 udeležencev se je izobraževalo v Thermana Laško.

Arhiv: 13. Zbor članov ZRS v besedi in sliki

93 članov ZRS se je 7. oktobra 2020 izobraževalo v Kongresnem centru Thermana Laško

Arhiv: Sporočilo medijem: Izvajalci računovodskih storitev so se že 22. srečali na kongresu v Laškem

Laško, 9. oktober 2020 – Zbornica računovodskih servisov tudi letos, od 8. do 9. oktobra, organizira že 22. Kongres izvajalcev računovodskih storitev. Največji in najpomembnejši izobraževalni dogodek računovodske stroke tokrat poteka pod posebnimi varnostnimi pogoji za preprečevanje širjenja bolezni COVID-19. Kot temo srečanja so si organizatorji izbrali geslo 'Strokovno čez spremembe'. Z njim so strnili leto izzivov, v katerem se je izkazalo, da sta znanje in prilagodljivost najboljša zaveznika v preizkušnjah, s katerimi se soočamo. K sodelovanju so kot predavatelje povabili strokovnjake z različnih področij, ki s svojo dejavnostjo vplivajo na računovodsko stroko, malce drugače kot sicer pa so poskrbeli za razvedrilo udeležencev, ki tudi tokrat prihajajo iz najrazličnejših podjetij in računovodskih servisov.

Arhiv: Strokovni članek Datalab: Zmanjšajte stroške, povečajte učinkovitost, poenostavite poslovanje

Elektronski ali papirni dokumenti so sestavni del poslovanja. Upravljanje poslovnih informacij, večinoma iz več različnih virov, pa je zahtevna naloga. Ste se kdaj vprašali koliko časa v podjetju porabite za prevzem in vnos dokumentacije in koliko za dejansko delo? Še vedno pretipkavate podatke in informacije; koliko napak pri tem storite in koliko vas stanejo?

Arhiv: Vabilo na 22. Kongres izvajalcev računovodskih storitev

Vabimo vas, da se nam pridružite na 22. Kongresu izvajalcev računovodskih storitev, ki bo 8. in 9. oktobra potekal v kongresnem centru Thermana Laško.

Arhiv: Strokovni članek Pronet d.o.o.: Kakšni so obeti za računovodstvo?

Svet okoli nas se spreminja. Če v preteklosti tega morda nismo opazili, v času izrednih dogodkov to postane jasno. Najostrejša lekcija je v začetku leta 2020 prišla v obliki novega koronavirusa. V povezavi s tem Accounting Today ugotavlja, da je bilo v aprilu manj kot 40 % računovodstev pripravljeno na delo od doma. Pričakovano, saj delo težko opravljaš mobilno, če te na delovno mesto vežejo gore fasciklov …

Arhiv: Strokovni članek Mega M d.o.o.: Ko kličejo izzivi, se oglasimo

Težko si predstavljamo poslovno komunikacijo brez elektronske pošte, mobilne telefonije in drugih možnosti. Te tehnologije so vpletene v vse ključne procese v podjetju, od tistih vsakdanjih do usodnih, zato je ključna prava ponudba informacijsko- komunikacijske tehnologije (IKT) in strokovnjakov, ki se bodo z vašimi izzivi navdušeno spopadli.

Arhiv: Strokovni članek NLB d.d.: S spletno aplikacijo za odkup terjatev še lažje do financiranja

Naraščanje težav z likvidnostjo zaradi epidemije COVID-19 in s tem povezane gospodarske krite podjetja in podjetnike sili v iskanje različnih možnosti zagotavljanje potrebnih prostih denarnih sredstev. V banki v zadnjih mesecih opažamo povečano povpraševanje po odkupu terjatev, pri čemer je že od lanskega leta celoten postopek digitaliziran. V spletni aplikaciji NLB Odkup terjatev to urejate še lažje, hitreje, pregledneje in ugodneje, storitev pa želimo približati tudi tistim podjetjem, velikim in malim, ki je do zdaj še niso uporabljala. Uporaba aplikacije je kljub kompleksnosti storitve preprosta in zagotavlja prijazno uporabniško izkušnjo, saj vas vodi skozi celoten postopek. Spoznajte spletno aplikacijo NLB Odkup terjatev in ugotovite, kako jo lahko uporabite za optimiziranje poslovanja.

Arhiv: Strokovni članek VIBOR d.o.o.: Vse, kar potrebuje moderna pisarna

Vibor d.o.o. ima več kot 25 let izkušenj na področju upravljanja z dokumenti in lahko danes na tem področju zadovolji potrebe še tako zahtevnih strank. Ker želijo uporabnikom omogočati hitre in predvsem kakovostne storitve, so vpeljali napredno pomoč uporabnikom na daljavo. Pri odnosu s strankami pa ostajajo konservativni, saj so prepričani, da tega ne more nadomestiti nobena sodobna tehnologija.

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.