Kongres izvajalcev računovodskih storitev

Novice


Arhiv: Strokovni članek INTERA d.o.o.: CRM za računovodje in računovodske servise

CRM za računovodje in računovodske servise

Vsako podjetje potrebuje učinkovit sistem CRM in izjema niso niti računovodje in računovodski servisi. Se sprašujete kaj je CRM in kakšne koristi vam lahko prinese?

Največkrat se upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management – CRM) navezuje na zbiranje, analiziranje in uporabo čim več informacij o naših kupcih z namenom, da jim prodamo še več. Vendar je takšen pogled zmoten. Podjetja, ki CRM sistem vidijo zgolj kot eno izmed poti, kako od nekoga pridobiti še več, ne bodo nikoli imela zvestih in zadovoljnih kupcev, strank in nenazadnje tudi prijateljev.

Pri CRM sistemu je na prvem mestu ohranjanje človeških odnosov in stikov. Vse naše stranke, poslovni partnerji in zaposleni imajo svoje navade, želje, vrednote, rojstne dneve, hobije …

V poplavi številnih stikov je v tempu, ki ga narekuje svet, težko pričakovati, da si bomo o njih vse zapomnili. Tehnologija je del našega vsakdana in prav je, da jo izkoristimo tudi za to, da nas opozori, kdaj ima naš poslovni partner rojstni dan, kdaj poslati čestitko ob napredovanju, opomniti na zapadlo fakturo in kdaj morda koga povabiti na kavico kar tako ali zato, ker prej nismo utegnili.

To še ni vse.  CRM sistem nas lahko opozori še na obračun plač za stranko, obračun DDV-ja ali drugo storitev, ki jo za stranko opravljamo. S tem poskrbimo, da so naročene storitve opravljene v skladu s pričakovanimi roki in željami stranke.

V sistemu lahko prav tako hranimo pomembne dokumente, planirane obiske ali sestanke, opomnike za klice strank, nenazadnje pa za lastno evidenco vodimo tudi čas, ki smo ga porabili za vsako aktivnost. S tem enostavno zgradimo 360° kartico vsake stranke in imamo natančen vpogled v to, kdo, kdaj in kaj se je dogovarjal s strankami.

Do vseh podatkov lahko dostopamo tudi od doma in na poti preko mobilne aplikacije. Prav tako pa imamo vpogled v stanje naročnikov, za katere skrbijo drugi sodelavci in lahko nemoteno poslujemo, ko so le-ti odsotni. 

CRM so v neki obliki uporabljali tudi naši dedki in babice. Morali so vedeti, kdaj ima sosedova Branka rojstni dan, s kom se je poročil Mitja in komu vse moramo poslati voščilnico za novo leto (pri tem je pomemben podatek tudi to, kdo vse jo je lani poslal nam). Ali jim je pri tem pomagal zvezek, list papirja ali oznaka na stenskem koledarju, nenazadnje niti ni pomembno. Pomembno je, da so se stiki ohranjali in da so ljudje ostali povezani.

Danes je popolnoma enako, le da si lahko proces poenostavimo in nadgradimo z uporabo računalnika in sistema Intrix CRM. Na vas pa je, da sistem tudi uporabite.

Izkoristite 30 dnevni preizkus in začnite že danes. Prijavite se tukaj

 Avtor: INTERA d.o.o., diamantni sponzor 25. Kongresa izvajalce računovodskih storitev

 

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.