Digitalizacija računovodskih procesov je ključna za uspeh v današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Hkrati prinaša številne prednosti in dvigne nivo računovodskih storitev na višji nivo.
Večja učinkovitost z avtomatizacijo: Avtomatizirajte rutinske postopke, kot so knjiženje transakcij, izdajanje računov, obdelavo plač in pripravo finančnih poročil. Zmanjšajte ročno delo, povečajte natančnost ter zanesljivost računovodskih podatkov.
Boljša preglednost in sledljivost: Sledljivost transakcij je ključna za revizije in skladnost s predpisi.
Hitrejše odločanje in boljša analitika: Digitalizacija omogoča hitrejši dostop do ključnih finančnih podatkov ter napredno analizo.
Preglednejše upravljanje dokumentov: Elektronsko upravljanje dokumentov zmanjšuje potrebo po fizičnem arhiviranju, olajšuje dostop do dokumentov in sodelovanje znotraj podjetja ter zunanjimi partnerji.
Večja varnost podatkov: Digitalizacija zagotavlja boljšo zaščito podatkov s pravicami dostopa in sledenjem aktivnosti uporabnikov.
Omogočajo učinkovito in zanesljivo upravljanje računovodstva. Avtomatizira in optimizira številne postopke, izboljša sledljivost podatkov, olajša analitiko in poskrbi za večjo varnost finančnih podatkov.
Vključuje vse funkcionalnosti za vodenje računovodstva, financ, prodaje, nabave, skladiščenja in plač ter druge poslovne procese. Računovodje upravljajo glavno knjigo, obračunavajo DDV, pripravljajo letna poročila, uporabljajo poslovno analitiko in upravljajo finančna sredstva.
Sestavni del programa, ki omogoča avtomatizacijo knjigovodskih postopkov, pregledovanje opravljenega dela, dostop do kontrolnih izpisov, in še več.
Nabor storitev, ki računovodjem omogočajo popolnoma elektronsko poslovanje:
Omogoča hitro izdajo in dostavo računov brez potrebe po tiskanju. Brez zamud pri dostavi in plačilu računov poveča učinkovitost celotnega procesa izdaje in prejema računov.
Storitev omogoča zajemanje in razpoznavanje podatkov iz papirnatega dokumenta, slike ali PDF-a, in jih pretvori v e-račun, od tod pa avtomatsko knjiženje v saldakonte in glavno knjigo.
Rutinske in ponavljajoče se naloge je z eProcesi mogoče avtomatizirati.
Podatki so za računovodje izjemno pomembni, zato je smiselno izvajati temeljne varnostne ukrepe, ki vključujejo tudi varnostno kopiranje, katero omogoča obnovitev podatkov v primeru izgube, poškodbe ali kraje.
Rešitev za upravljanje eDokumentov, ki računovodjem omogoča varno in učinkovito arhiviranje ter upravljanje poslovne dokumentacije.
Poleg lažje izmenjave dokumentov med računovodskim servisom in stranko spletni program prinaša številne koristi, ki omogočajo učinkovito sodelovanje in povezovanje v skupnih poslovnih procesih.
Za več informacij, kako vpeljati orodja za digitalizacijo nas kontaktirajte na prodaja@datalab.si ali pokličite na 01 25 28 950.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.