Digitalizacija poslovanja zahteva veliko več kot zgolj digitalizacijo poslovnih dokumentov in učinkovit napredni dokumentni oziroma informacijski sistem. M-Files je idealen sopotnik za digitalno prihodnost vašega podjetja. Danes sama digitalizacija poslovnih dokumentov ni dovolj, saj potrebujemo sistem za inteligentno upravljanje informacij, ki rešuje izzive kot so: dostopnost dokumentov na daljavo, avtomatizacija delovnih procesov, potrjevanje računov, podpisovanje dokumentov, dodeljevanje dostopa oziroma omejevanje dostopa posameznim uporabnikom. Vse to in še več omogoča M-Files. Vedno boste vedeli, kje in pri kom se nahaja določen dokument. Pridobili boste vpogled v ozka grla in izkoristili popolno revizijsko sled za namene sledljivosti in skladnosti. Ne izgubljajte časa Večina organizacij shranjuje in upravlja vsebine v različno organiziranih mapah. Posledično 46 % pisarniških delavcev pravi, da je iskanje dokumentov, ki jih potrebujejo, zahtevno in dolgotrajno. M-Files dokumente organizira glede na tip vsebine in ne glede na lokacijo. Tudi če je ta vsebina shranjena v sistemu tretjega ponudnika, kot na primer SharePoint, Dropbox, omrežne mape ali drugi sistemi za dokumentno upravljanje, jo boste z M-Files vedno našli. Vas zanima več? Prednosti M-Files so številne: pregledovanje in odobritve dokumentov, integracija e-podpisa, ena verzija dokumenta z zgodovino sprememb (revizijska sled), deljenje in skupno delo na dokumentih, združevanje zunanjih podatkovnih virov, integracija z Microsoft 365, dodeljevanje metapodatkov s pomočjo umetne inteligence, delo na daljavo … Za več informacij smo vam na voljo na e-naslovu info@micopy.si ali www.micopy.si
Avtor: Micopy d.o.o., diamantni sponzor 24. Kongresa izvajalcev računovodskih storitev
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.