Kongres izvajalcev računovodskih storitev

Novice


Arhiv: Strokovni članek VIBOR d.o.o.: Vse, kar potrebuje moderna pisarna

Vibor d.o.o. ima več kot 25 let izkušenj na področju upravljanja z dokumenti in lahko danes na tem področju zadovolji potrebe še tako zahtevnih strank. Ker želijo uporabnikom omogočati hitre in predvsem kakovostne storitve, so vpeljali napredno pomoč uporabnikom na daljavo. Pri odnosu s strankami pa ostajajo konservativni, saj so prepričani, da tega ne more nadomestiti nobena sodobna tehnologija.

ViborApp vas že danes popelje v prihodnost

Vsako podjetje hrani kup dokumentov v takšni in drugačni obliki. Ko te dokumente selimo iz papirne v digitalno obliko ali ko jih zgolj shranjujemo v digitalni obliki, moramo biti na to pripravljeni - v vsej dokumentaciji se namreč ne smemo »izgubiti«. ViborApp omogoča pregledno upravljanje z dokumenti ter visoko stopnjo prilagodljivosti in varnosti z možnostjo integracije in dorazvojem. V le 20 delovnih dneh od trenutka odločitve za dokumentni sistem bo ta lahko že nameščen in na voljo za uporabo.

Aplikacija ViborApp omogoča preprost zajem dokumentov od samodejnega in ročnega indeksiranja do uvoza dokumentov iz skenirnih naprav ali iz sistema uporabnika. Prav tako omogoča klasifikacijo glede na tip dokumenta, tiskanje v aplikacijo in zaporedno shranjevanje. Omogoča tudi samodejno prebiranje podatkov iz faktur, kar bo močno olajšalo delo v pisarni.

V aplikaciji lahko  izbiramo dodeljene uporabnike, dokumente lahko celo podpisujemo, jih potrjujemo ali zavračamo. Z ViborApp lahko iščemo po različnih e-fasciklih ali po celotnem besedilu shranjenih dokumentov, prav tako lahko iščemo povezane dokumente, shranjuje pa nam tudi pogosta iskanja.

Da ne bi zamudili česa pomembnega, nas ViborApp obvešča znotraj aplikacije ali po e-pošti. Omogoča tudi seznam opravil, revizijsko sled in podobno. Ne omogoča pa različice v oblaku. Z ViborApp si lahko uredite tudi dolgoročno hrambo ali samodejno brisanje na določeno periodo. Tako boste imeli zakonsko skladen arhiv z vsemi predpisi in smernicami.

Odlikujeta ga visoka stopnja fleksibilnosti in možnosti povezav z ostalimi programskimi paketi in rešitvami.

Večopravilne naprave, skenerji, uničevalci dokumentov …

Vsaka pisarna pa potrebuje tudi kup naprav, ki jim pogosto ne namenjamo veliko pozornosti, a so še kako pomembne.

Vrhunske večopravilne naprave Ricoh poenostavijo poslovanje, saj omogočajo skeniranje in pošiljanje v mapo ali po elektronski pošti, pošiljanje faksov … Zaupne dokumente lahko prebirate le vi, tiskate z uporabniškim geslom, onemogočite dostop nepooblaščenim osebam ali vodite nadzor nad izpisi.

Pri podjetju Vibor d.o.o. boste našli tudi odlične visoko zmogljive skenerje Fujitsu, Panasonic in Avision. Poleg svoje kakovosti vas bodo navdušili s hitrostjo ter enostavnostjo uporabe.

Ni pisarne brez rezalnika oziroma uničevalca dokumentov. Ti so nepogrešljivi za zaščito podatkov. Zaupni dokumenti, ki jih nepazljivo vržemo v koš, so namreč odličen material za zlorabo podatkov. Uničevalci papirja IDEAL vam pomagajo učinkovito zaščititi oziroma uničiti podatke ter obraniti podjetje pred grožnjami.

To je le nekaj ponudbe iz širokega nabora podjetja Vibor. Več najdete na www.vibor.si

 Avtor: Vibor d. o. o., diamantni sponzor 22. Kongresa IRS

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.