Kongres izvajalcev računovodskih storitev

Novice


Arhiv: Ponudba sponzorjem na 14. Kongresu računovodskih servisov

V želji, da bi udeležencem kongresa zagotovili čim več dodatnih informacij in dogodkov, vam ponujamo, da v okviru obkongresnega dogajanja predstavite svojo ponudbo.
 

Izkoristite priložnost in postanite sponzor kongresa

Tokratni 14. kongres bo zagotovo najpomembnejši letošnji dogodek dejavnosti računovodskih servisov, zato ne zamudite priložnosti in nagovorite svoje potencialne stranke. Poleg atraktivnih vsebin in strokovnih delavnic, bomo tudi letos v okviru večernega dela kongresa razglasili in podelili priznanja Naj računovodski servis 2012.

Sodelovanje na kongresu vam poleg možnosti izobraževanja in usposabljanja prinaša številne priložnosti na različnih področjih:

  • neposredna interakcija z vplivnimi udeleženci in strokovnjaki iz dejavnosti računovodskih servisov;
  • priložnost za predstavitev vašega podjetja v okolju, kjer vsi iščejo najnovejše in učinkovite informacijske in poslovne rešitve;
  • priložnost za povečanje prisotnosti na trgu, sklepanje in utrditev pomembnih odnosov z drugimi podjetji;
  • visoka kakovost vsebin s priznanimi predavatelji.

Nudimo vam pripravljene sponzorske pakete, ki so nastavljeni tako, da vam zagotavljajo vidnost in razpoznavnost na kongresu:

  • diamantni paket
  • zlati paket
  • srebrni paket
  • bronasti paket
  • materialni sponzor
  • sponzor pogostitve
  • medijski sponzor


Oglejte si foto utrinke iz lanskega kongresa tukaj.

Informacije:

GZS - Zbornica računovodskih servisov
Tanja Malič
Tel.: 01/5898 316
e-pošta: zrs@gzs.si

ali

Sanda Jerman
gsm: 041/612 214
e-pošta: sanda.jerman@sagita17.si


Z znanjem do prednosti že 14. leto
 

Vabimo vas k sponzorstvu kongresa, saj je to odlična priložnost, da izstopite iz množice in si zagotovite mesto med vodilnimi. Sodelovanje na kongresu vam prinaša možnosti neposrednega komuniciranja s posamezniki, ki s svojim znanjem in izbiro vplivajo na mnenja in odločitve mnogih. Sponzorstvo dogodka vam omogoča nevsiljiv način komunikacije z ljudmi, na katere, bolj kot tradicionalno oglaševanje, vtis naredi oseben nagovor in ciljno usmerjeno sporočilo. 

 

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.